Complimenten en klachten

Klachtenregeling Medisch Kwartier Eindhoven

Wanneer u ontevreden bent betreuren we dat uiteraard. We stellen het op prijs dat u dit met ons bespreekt. We zien een klacht namelijk ook als een kans om onze dienstverlening te verbeteren ! Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op onze website.

De klachtenfunctionaris van Medisch Kwartier Eindhoven is bereikbaar via het mailadres: praktijk@medischkwartiereindhoven.nl

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u voor uw klacht terecht bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). De huisartsen van Medisch Kwartier Eindhoven en de waarnemend huisartsen zijn aangesloten bij deze stichting.

Meer informatie kunt u vinden in het klachtenreglement van Medisch Kwartier Eindhoven, op onze website en/of op de website van de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE): www.skge.nl

Verbeterpunten, opmerkingen en/of complimenten?

Heeft uw verbeterpunten, opmerkingen of misschien een complimentje? Laat het ons weten!

Vul onderstaand formulier in en wij gaan er mee aan de slag.

Dit contactformulier is gedeactiveerd omdat u weigerde de Google reCAPTCHA-service te accepteren die nodig is om alle berichten die door het formulier worden verzonden, te valideren.